ZWROT I WYMIANA | REKLAMACJA



ZWROT


Jako konsument, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy - w ciągu 14  dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru ( wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres naszej siedziby z dopiskiem ZWROT:
    the.O - Elżbieta Tymkowska
    Kicińskiego 4
    06-400 Ciechanów
    ZWROT
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.




REKLAMACJA


Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 884 694 694 lub +48 500 306 104.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. O zaistniałych nieprawidłowościach oraz chęci reklamacji poinformuj nas mailowo: hello@the-o.pl, korzystając ze wzoru formularza reklamacji w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji)
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować  z dopiskiem REKLAMACJA na poniższy adres :
    REKLAMACJA

    the.O - Elżbieta Tymkowska
    Kicińskiego 4
    06-400 Ciechanów
  3. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.



WYMIANA


W przypadku gdy rozmiar, model czy też inne cechy produktu okażą się nieodpowiednie, istnieje także możliwość wymiany zamówionego towaru na inny dostępny aktualnie w sklepie. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo w ciągu 3 dni od daty otrzymania towaru na adres: hello@the-o.pl

Prześlij do nas produkt, który chcesz wymienić wraz ze swoimi danymi i informacją, czego dotyczy wymiana oraz dopiskiem WYMIANA na poniższy adres :
WYMIANA

the.O - Elżbieta Tymkowska
Kicińskiego 4
06-400 Ciechanów

Jednocześnie na konto firmy 69 1050 1025 1000 0092 5582 5177 (ING Bank Śląski S.A.) należy wpłacić koszt wybranej formy dostawy nowego towaru zgodnie z cennikiem znajdującym w zakładce DOSTAWA | PŁATNOŚCI. W przypadku wymian nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.

Nowe produkty wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów